Kundtjänst

Välkommen till vår kundtjänst. Här hittar du vanliga frågor och svar om e-post, domänhantering, produktion av din hemsida, materialinsamling, uppdatering av din hemsida, ekonomi, avtalsvillkor, abonnemang mm.

Hittar du inte svaret på din fråga? Välkommen att kontakta oss via info@hemsidadirekt.se
Sök vanliga frågor
Sök support
Support kategorier
  • Alla
  • E-post
  • Domän
  • Ekonomi
  • Produktion
  • Uppdatering
  • Abonnemang
  • Avtalsvillkor
  • Drift
Drift

Om du upplever att något inte fungerar som det ska med din hemsida eller e-post, kontakta oss så tittar vi på det direkt.

Kan jag dela upp min faktura?

Vi brukar kunna hitta en lösning på det mesta, kontakta oss så ska vi se vad vi kan göra.

Jag har tappat bort min faktura, kan ni skicka den på nytt?

Självklart, kontakta oss så ser vi till att du får en ny.

Vad händer om jag inte betalar min faktura i tid?

Om du missar att betala fakturan i kommer du att få en påminnelse och därefter gå vidare till inkasso. För att undvika onödiga påminnelseavgifter och andra kostnader kontakta oss direkt om det är något problem med fakturan så försöker vi lösa det tillsammans.

Vad ingår i mitt abonnemang?

För att göra det så enkelt som möjligt har vi tagit fram tre flexibla paket att välja mellan. HemsidaDirekt Liten, Mellan och Stor. Det som skiljer dessa åt är antalet sidor och vilka funktioner som ingår. Här kan du se vad som ingår i våra webbpaket. Du kan självklart välja fler sidor och funktioner mm utifrån just dina behov.

Hur säger jag upp mitt abonnemang? 

För att säga upp ditt abonnemang behöver du skicka in en skriftlig uppsägning till oss. Uppsägningstiden är en månad.

Vad ingår i mitt abonnemang?

Här kan du enkelt se vad som ingår i våra olika webbpaket. Självklart är alla våra hemsidor som standard anpassad till alla enheter som dator, surfplattor och mobiltelefoner.

Kan jag uppdatera min hemsida själv?

Självklart kan du uppdatera din hemsida själv. Kontakta oss på info@generatorhallen.se så kan vi skapa ett konto med den behörighet du behöver för detta samt ge instruktioner hur du går tillväga.

Vilka uppdateringar ingår i mitt abonnemang?

Detta beror på vilket abonnemang ni tecknat. Äldre kunder som har HemidaDirekt-verktyget har fira uppdateringar av text och bild. Kontakta oss på info@generatorhallen.se om du är osäker på vad som ingår i det abonnemang du tecknat med oss.

15 år+
erfarenhet
600+
aktiva kunder
1200+
producerade hemsidor
Producerad av