Om du upplever att något inte fungerar som det ska med din hemsida eller e-post, kontakta oss så tittar vi på det direkt.
Vi brukar kunna hitta en lösning på det mesta, kontakta oss så ska vi se vad vi kan göra.
Självklart, kontakta oss så ser vi till att du får en ny.
Om du missar att betala fakturan i kommer du att få en påminnelse och därefter gå vidare till inkasso. För att undvika onödiga påminnelseavgifter och andra kostnader kontakta oss direkt om det är något problem med fakturan så försöker vi lösa det tillsammans.
För att göra det så enkelt som möjligt har vi tagit fram tre flexibla paket att välja mellan. HemsidaDirekt Liten, Mellan och Stor. Det som skiljer dessa åt är antalet sidor och vilka funktioner som ingår. Här kan du se vad som ingår i våra webbpaket. Du kan självklart välja fler sidor och funktioner mm utifrån just dina behov.
För att säga upp ditt abonnemang behöver du skicka in en skriftlig uppsägning till oss. Uppsägningstiden är en månad.
Här kan du enkelt se vad som ingår i våra olika webbpaket. Självklart är alla våra hemsidor som standard anpassad till alla enheter som dator, surfplattor och mobiltelefoner.
Självklart kan du uppdatera din hemsida själv. Kontakta oss på info@generatorhallen.se så kan vi skapa ett konto med den behörighet du behöver för detta samt ge instruktioner hur du går tillväga.
Detta beror på vilket abonnemang ni tecknat. Äldre kunder som har HemidaDirekt-verktyget har fira uppdateringar av text och bild. Kontakta oss på info@generatorhallen.se om du är osäker på vad som ingår i det abonnemang du tecknat med oss.